
פתרונות תמיכה
חסכון, גידול וגמישות מקסימלית בעזרת פתרונות מחשוב הענן של מיקרופוינט
שירותי תמיכה
מערך המחשוב כיום, מהווה את מרכז הפעילות והחיוניות בארגון. תחנות קצה וציוד היקפי דורשים תחזוקה שוטפת בנוסף לטיפול בתקלות. תחזוקה נכונה, תקינה ויעילה בארגון דורשת מגוון מיומניות טכניות ומאפשרת המשך עבודה תקינה וחלקה וללא איבוד שעות כ"א יקרות לארגון.
חברת מיקרופוינט מספקת שירותי תמיכה מתקדמים של שירותי טכנאי עם צוות מנהלי רשתות וטכנאים מומחים ומוקד תמיכה טכנית אשר מורכב ממנהלי רשת וטכנאים מומחים ובעלי נסיון מעשי רב בתחום ומספק תמיכה מרוחקת ומוקד Help Desk.